2009-03-21 | 13:32:21

Motormässa



Idag har jag och pappa varit på Motormässa här i Sundsvall. Har väl aldrig riktigt varit min grej det där med bilar och motorer. Men det är ju kul att kolla lite faktiskt. Nya frescha bilar som man bara kan drömma om att ha.

Mycket folk och speciellt folk. Mycket raggarfolk typ och medelålderherrar som tycker att det är fränt med racerbilar och motorcyklar samt mckläder. Alltid lite kul att kolla in folk.

Jag träffa även Henke Persson och Alex. Hoppas de fick roligt i bilen de skulle åka ;)


Roligt också. Jag som är säljare är typ allergisk mot andra säljare. Så fort någon säger Hej och vill snacka springer jag iväg som en tönt. En kille ville snacka med mig om Skadeförsäkringar....Öhmmm kanske något jag inte riktigt är så insatt i och inte vill prata om en sånhär dag.

Hej, skulle du vilja se över dina försäkringar?...

Jag. Nja jag tror inte det är en så aktuell fråga..

Aja nu väntar en monsterlång jobbdag. börjar två på boendet och jobbar ända till elva imorrn. Pust. Sedan skall jag på Ikea och jobba där fram till 18...riktigt tuff dag. Jag hoppas verkligen på en lugn natt. Peppar Peppar.
1 Kommentarer
Bella:

irre om du vill få bort mönstret i inlägget så skriver du ba #FFFFFF; i content...såg att du va irriterad över det i tidigare inläg

2009-03-21 | 22:17:54
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.