2009-03-27 | 09:44:15

On tour

Hej folks. snart är jag påväg till jobbet. Jobbar till klockan tre idag. Sedan skall jag snabba mig in på systemet och köpa med mig en vinare. Det är ju fredag! hehe.

Det blir dalarna i helgen. Åker direkt efter bolaget ner till skogarna för att träffa karln. Skall bli riktigt roligt, var länge sedan nu.

Blir bio och god mat har jag hört rykten om. Inge utan kolhydratersdiet när jag kommer ner ialf. Hahha!

I övrigt vare väl inte så mycket att säga.

Hörs igen på måndag!



Suddig bild på mig och Lina i Borlänge
2 Kommentarer
Emma:

Det har nått att göra med upplösningen man har inställt på sin dator tror jag Rickard sa. Sedan är det lite olika beroende på om du använder explorer eller firefox osv.För så är det på min dator om jag tex kollar på min blogg är den som den ska vara i firefox (som jag använder) men i explorer så är hela vänster raden med länkar, min bild osv allra längst ner vid inläggen..så är det för mig med på din blogg sedan är "krokarna" i texten även...men det ska gå att ändra men har inte kommit på hur än...?!

2009-03-28 | 12:50:58
URL: http://buckley.blogg.se/
Emma:

Fattar du vad jag menade? Men nu vid kommentarer är inte "krokarna" dina i vägen för texten...

2009-03-28 | 12:52:40
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.