2009-03-23 | 13:59:45

Same Same.

Min granne på andra sidan. huset mittemot. Alias Pizzagrannen. Han ville inte laga mat i snöovädret idag. Så varför inte gör som man alltid gör. Eller ja ialf många dagar i veckan.

Jag trodde att han hade förändrats. Flera gånger har jag sett han med en hemköppåse med mjölk och annat vanligt men inte idag. Då tog han apstolahäsarna.

Springer lite lätt upp för backen. iklädd svart mjukiströja och pösiga svarta byxor. Någon jacka behövs inte. Det tar ju cirka tre minuter att komma till Pizzeria Bella här i skönsberg.

vissa saker förändras inte ialf.

Jag undrar om han köper samma eller byter pizza varje gång han handlar..
1 Kommentarer
Emma:

Har haft det kanon, vi får prata mer om det imorgon på lunchen...kram kram

2009-03-23 | 23:37:10
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.