2009-03-16 | 08:59:14

Second day

Första dagen avklarad igår. känner mig tillfreds med mig själv att jag ändå lyckades. Jag hade inga förhoppningar direkt över första dagen. Utan jag skulle lyssna och lära och kanske prata lite. Men för att lära sig något måste man också agera. Vilket jag också gjorde. Jag sålde fem elavtal igår, trots att jag inte var så kunnig i ämnet.

Men Fem var bättre än noll så nu är det bara att höja ribban. Det märks att jag inte jobbat på ett tag. Nu på morgonen känns det segt, även fast ja alltid är vaken vid åtta. Men nu skall man iväg och rutinerna har inte riktigt börjat än. Men ja har min första schemavecka klar. Va en vecka med massa jobb. Härligt!

Nu går bussen om en halvtimme. Dags att filura lite.
1 Kommentarer
Bella:

hej verkar ju gå bra de där hurru. ja vågar inte ringa nått me risk för att du ska vara lika pigg som en klubbad säl då du kommer hem. ring när du orkar. så kan vi surre lite.

2009-03-16 | 19:49:18
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.