2009-03-02 | 17:56:55

slött.

Ledsen för den dåliga uppdatering av bilder. Men med den kameran som jag har nu blir jag inte lika inspirerad.
jag kom just av mig också. Jag känner att jag håller på att bli trött, och en liten powernap skulle inte skada. Men ska försöka låta bli.

Har just pratat med bella en timme. Fattar inte hur det rinner iväg sådär. Skulle ju bara höra om en snabb grej.

Annars träning imorse. Jäklar anamma vad ja har pumpat på mina armar. Måste sluta. Men kan man inte träna o bli stark utan att de ska bli stora? eller ska man köra lättare vikter och mer då.. Kommer aldrig fatta det där. Skönt med träning ialf, trots att jag inte var så pepp.

Sedan var ju jag på ams. Givande. Nja. men lite jobbansökningar som jag kan göra. Imorrn är jag ändå "helt" ledig så då ska jag söka ett jobb el två. Gruppen jag satt med då, tre av killarna hade gått IV på västermalm. Yes eliten var samlad. En annan tjej satt med prillan inne och ja verkade inte heller vara särkilt...oj elaka jag.

Missanpassad igen.

Sockerkakan som ja bakade nyss blev kanonfin! hoppas den smakar lika gott. Pappa får avgöra. Är ju ändå bara han som vill ha den..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.