2009-03-10 | 15:28:48

snow here we go...










Håret inför mötet..hoppas det håller bara.


En bild a la Bella

Nu sitter jag här nästan klar. Skall bara byta om, äta en macka och borsta tänderna. Skall snart ner på stan. Vädret lockar inte just nu. Snön yr som tusan idag. Jag som gillar vintern. Men nu börjar jag faktiskt bli lite less. Det som är kul med vintern är om man kan utnyttja den. Vilket jag inte gör. Jag är inne, inte på en bräda.

Jag kanske måste ta ett paraply. Men hur ska det se ut. Men jag är ju rädd om håret.

Två dagar på en ny vecka och ingen träning. Jag dööör. Känns som man förlorar allt direkt så fort man "vilar". Men jag har ingen bil än.. Imorrn kanske. Hoppas på träning på torsdag..jag håller seriös på att växa på stolen!

En timme kvar innan färden. Vad göra. Läsa på lite kanske.

Vi hörs sedan. Kvällen är ialf räddad. Det är playoff match.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.