2009-03-22 | 22:06:03

Söndagskväll

ah söndag kväll. Det har varit en lång helg. En lång jobbhelg kan man säga. Känner mig en aning mör efter att ha jobbat över ett dygn. natten var tack och lov lugn på boendet. Fick gå upp första gången fem men fick somna om sedan till sju.

Men man blir som seg och konstig efter att ha jobbat natten.  Plus efter det vare bara att sätta på bästa humöret på ikea för att sälja godel. Usch ja hade ingen riktig höjdardag. Jag pratade på som satan men Jenny hon drog ifrån mig på direkten. Jag slutade på nio sälj så det var ju ett nytt rekord för mig ialf.

Nu när jag är hemma har jag spelat Bingolotta med päronen. Yes höjdare här. Men ja va fasen nära på en Azorerna resa. Mamma vann en ny lott ialf. Trevligt. Efter sportspegeln äre Beck. Nu äre monsterpaus för nyheter.

Jösses var ja avskyr dessa avbrott och just ett på 25 minuter gör ju en galen. Särskilt när man är såhär trött. Ögonen svider, benen stramar, fötterna är ömma och hjärnan är på noll osv...

jag har inte sett den här Beckfilmen, den är dramatisk. Var nära att börja böla där. Jag är för känslig.

Nu längtar jag till upplösningen..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.