2009-03-03 | 15:05:06

Think



Hej.

Nu har jag suttit vid datorn i några timmar igen. Gjort lite nytta och onytta. Har P1 på också. Har chattat och surfat lite. Det som stört mig hela tiden är att flera ord jag tänker, skriver, söker eller läser sägs på P1/radion också. Jag har skrivit Australien då säger de Australien på radion, jag ser en person som heter Olsson på facebook, medan de berättar om en kille som heter Olsson och så vidare.

Detta tycker jag är ett läskigt fenomen i vardagen. Det är något som hela tiden händer, var och varnannan minut. Varför? Vad tyder det på? Mening el Inte?

Jag får fundera vidare.

-----------------------------
1 Kommentarer
Bella:

så jävla vidrigt. hatar de där

2009-03-03 | 15:13:23
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.