2009-03-20 | 23:06:45

tröttskan

Obs. skrevs igår kväll..var väl borta där nånstans så det blev väl inte ens publicerat...



jag är trött.  som vanligt på kvällningen känns det som. jag är verkligen ingen nattuggla. Ibland men då kanske jag har somnat i mellan och vaknat och sen fått för mig att vara vaken en stund till.

Ikväll lär inte bli en sådan dag. Jag var lite halvtrött när jag kom hem. Tog tag o ringde bella. Vi kom inte direkt fram till nått. Jag åt varmkorv istället. Ah fredagskväll. Händelserikt. Not.  Men men. 45 i telen är ju alltid trevligt.

Nu sitter jag med ögonen i kors och surfar. Det är dålig uppdatering på de bloggar jag läser så ja är rastlös. Pappa har tagit över min tv och min säng också. Han sover om vartannat. Kul.

Hoppas pappa ger sig snart och beger sig bort. Jag är som sagt trött fortfarande. Men kul då o sova klockan halvelva på en fredag. Men men..hade velat sett en rulle men ah är väl som vanligt något ja får ta senare.

Jag slog mitt pers idag på jobbet. Skönt. Blir orolig om ja börjar stå stilla på samma resultat hela tiden.

Detta inlägg var ju roligt. Men det har inte hänt så värst mycket. Tränat, jobbat, ätit och snackat i telen.


nu fasna ja vid msn..ahh kanske blir vaken till midnatt ändå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.