2009-03-19 | 23:11:05

Vakna drömmar






Bilder Montenegro.

hej

jag är visst fortfarande vaken. Tur att bella ringde, annars hade jag nog sovit vid tio. Har somnat jättetidigt de senaste dagarna. Sitter och väntar på sporten. Då somnar man. Smart. Ända tiden man vill passa på dagarna. Idag prata jag i telefonen under sporten men men,, ja kunde ju se ialf.

Idag har varit dubbelarbetsdag. Jocke hämta mig i morse. snäll han är.
Bort till boendet för lite arbete. Sedan 609:an till birsta. Strosa lite och åt en sväng på Ikea.
varken äckligt eller jättegott. Sen vare jobb med Godel till åtta. Bra Erica!

Efter prat med bella a la beach 2009 snack. sätter det där grill i mitt huvud. träning. Karln
säger att utan kolhydrater ätandet smått börjar ge resultat. Han säger att han börjar bli smalare..
det negativa är väl att maten är dötråkig och att han blir trött mycker mera..Usch skulle hålla mig en dag.

Nä imorrn öppna friskis elva. Då ska jag vara på plats! Mer rygg och mage!

Annars drömmer jag om utlandet...vart vill jag åka. Värme, historia, äventyr, stränder, sol bad åhhh.
 Vet inte vart jag vill. Italien, Slovenien, Montenegro el Kroatien? eller nått helt annat..åhhh.
Bella är proffs på att sätta igång reseådran..eller vad jag skall kalla det.

Drömmar som måste bli verklighet

Lottis hon åker till Thailand imorrn. Fuuusk :P närå. Hoppas du får det bra där! (Svägerskan?, ja vet inte, men Emils syster)

5 Kommentarer
Lotta:

Tack så mycket =) Ska verkligen försöka slappna av nu och bara njuta. Dina bilder här såg väldigt fina ut också, blir det en resa snart?! Ha det så bra! Kramas

2009-03-19 | 23:20:05
URL: http://lottamaxen.blogg.se/
Bella:

åhhhhh montenegro säger jag bara mone negro. men ja tror de e ett ganska pluttigt land och lätt att ta sig til och från slovenien

2009-03-20 | 10:39:32
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

åhhhhh montenegro säger jag bara mone negro. men ja tror de e ett ganska pluttigt land och lätt att ta sig til och från slovenien

2009-03-20 | 10:40:00
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi:

Härlig bogg :)

Hoppas du får en fantastisk helg

Kramar!

2009-03-20 | 10:44:49
URL: http://lemondream.blogg.se/
Anonym:

vill du hjälp med din BLOGGDESIGN eller känner du någon som vill ha det? jag hjälper gärna till. kontakta mig i så fall på jennie[email protected]



ha en jättetrevlig helg nu!

2009-03-20 | 10:52:03
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.