2009-03-17 | 13:13:41

Vår påväg


snön börjar smälta bort




snart börjar skridskobanan fram till busshållplatsen försvinna


Bilar börjar komma ut från sina iden


Grus och bajs börjar komma fram.


vägen mot havet börjar tina fram




Mina lovikavantar börjar bli varma





Det är lite vårkänslor ute idag. Temperaturen har stigit till 10 plus. hurra. På min promenad idag var det riktigt härligt att vara ute. Det smälte på bra kan man säga och fötterna kändes lite blöta när man kom hem. Solen sken i ansiktet..det var något som var på gång. Äre sant...ska det börja bli varmare och ska det börja bli ljust och grönt snart....man vågar kanske hålla tummarna. Men man känner glädjen.

En dam framför mig i röd mössa och röd jacka bar en liten björkkvist. Förmodligen skulle hon ha den i en vas hemma och låta den knoppa. Ahh lite påsk kanske..härligt värre.

När jag tänker på det blir jag glad. Vet inte riktigt vad jag är på för humör riktigt. Det varierar hela tiden..vad beror det på..lite tröttsamt att var glad, nere. ledsen, hoppfull, uppåt om vart annat.

En ny jobbdag, tredje dagen idag. Börjar tre och slutar åtta. Lagom pass..men skulle nog ha lite längre än fem timmar. Får se hur det blir framöver. Men det funkar än. Igår blev det sju avtal. Två bättre..Man måste titta framåt och uppåt!

-------------------------------------
Träningen då..ja vill ha resultat tycker det inte händer nått. Fan ja måste börja slita som ett djur. Springa fem mil varje dag el nått. Suck...Jag som börjat gilla styrketräningen..men såklart det räcker ju inte för att se ut som en ja... Får se när det blir gym igen. kanske imorrn..ialf torsdag för då är jag ledig...för att ja hade tänkt att ja skulle gå på hockey..men icke då.

So long
1 Kommentarer
Lotta:

Hejhej! Ja hoppas det fortsätter smälta nu =) Vad är det för jobb du skaffat? Ha de så bra! Kram kram

2009-03-18 | 00:25:35
URL: http://lottamaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.