2009-05-17 | 20:45:06

Härliga gubbar!













Ah Jordgubbar! De börjar ta sig rejält nu. De kommer just nu från Belgien, det är ju inte riktigt svenska jordgubbar status än men känslan börjar infinna sig. Sommar, värme, glass, sol...mm.

Idag hade mamma tänkt att vi skulle ha en marängsviss. En klassiker som aldrig kommer gå ur tiden. Jordgubbar, banan, äkta vaniljglass, maränger och grädde. Om man vill toppa med chokladsås går ju det med.

I övrigt så var det härligt solit idag. Jag har legat och pressat i solen när det är som farligast. Lite färg fick jag också så saker och ting börjar ta sig där också. Långpromenaden med stavarna börjar kännas allt bättre och klockan nio på morgonen är det som absolut härligast när det på riktigt har börjat vakna omkring sig. Njutbart.

Imorrn är det dags för nya tag. Jag har hållt mig borta från sökningarna nu i två veckor pga Svenska Spel biten. Inte hört något än men nu skall jag börja titta igen.

Det finns bara en väg och det är bara att kämpa på tills man får chansen igen. Iår skall jag inte bo hemma igen. 09 är året då man skall bli vuxen på riktigt! yes.

Men morgondagen startar ändå med gymmet klockan tio! Längtar
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.