2009-05-31 | 20:07:22

Lottas 22- årsdag










emil gör sig fin

och övar på sin manlighet



jag invigde min blåa klänning från Mango

Födelsedagsbarnet och Patrik

Emil visade de lite skumma ballongerna..

Lotta hade bakat sagolikt gott!



Patrik och Elias



Tingeling

Gratulationer av farmor och farfar





underbara cheasecake

Igår var det lottas stora dag då hon fyllde 22år. En riktigt varm och härlig dag var det allt och ett riktigt kalas bjöds vi på. Lotta hade ju bakat för 100 pers tror jag det fanns muffins med glasyr, kakor, cheasecake mm. Helt underbart. Presenter var det såklart. Emil och jag hade köpt ett par fina grytvantar samt en salladskål i trä. Hon blev riktigt glad för det, vilken tur hehe.

Efter några timmars fikande och pratande och grattande blev det lite kubbturnering. Jag vann några gånger mot emil innan lotta, patrik och elias anslöt. Tjejerna mot killarna och ja vi tjejer vann såklart.

Efter det blev det grillning på kvällningen. Det blev som sagt en hel del ätande men det var ju otroligt gott så det var bara att hänga med i farten. Kvällen blev lugn, jag o emil tittade på terminator.. kanske inte en av mina favoritfilmer direkt men ja den slank ner fint. Innan sömnen tog vid.

------------------------------------------------
idag har jag och pappa grattat mamma på morsdag med blommor, tårta, handkräm och ett litet resekit.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.