2009-05-12 | 18:36:10

Lynnigt



Idag har det varit minst sagt lynnigt väder ute.
Imorse var det rätt fint väder när man tog sig till gymmet.
Såg Moppa alleles innan jag skulle svänga in till Friskis, men ja hann inte tuta
eller ropa som han sa det.

Väl från gymmet kom det lite smått regn. Sedan blev det duschning och fika.
Mitt på dagen var det strålande sol så jag passade på att sola min gammage lite
och jag tror jag skapade lite färg.

Men sedan kom mörka moln in och det kom ett skyfall regn. Det försvann lika fort som det kom.
Uppehåll ett tag fram till för någon timme sedan då det började hagla brutalt härute. Billarmet gick på
bilen och pappa fick springa ut.

Efter hagel lite lätt uppehåll men mörka moln kom infarandes och det var dags för lite regn.
Just nu skiner solen in genom mitt fönster och det kanske blir en kvällpromenad.

Frågan är om man skall ta på sig regnjacka och gummistövlar eller om man klarar sig med gympaskor och en vindjacka?
2 Kommentarer
Emma:

Lynnigt väder här med:p

2009-05-12 | 19:37:10
URL: http://buckley.blogg.se/
Bella:

one word. växthuseffekten.

2009-05-13 | 00:54:24
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.