2009-05-05 | 17:44:17

Pust.

Godkväll eller eftermiddag.
Jag är rastlös. Lite uttråkad och vet inte riktigt vad jag skall ta mig till..
Leka med kameran?
Läsa en bok?
Städa?
Äta?
Sova?
Se på tv?
Ta en promenad?

Åh, nä. Vädret är tråkigt och grått, ska det regna snart igen?

Idag är egentligen första riktiga dagen som jag är ledig eller arbetslös igen.
Det är outhärdligt.
Har varit och tränat och varit på Arbetsförmedlingen, Underbart Not!

Skrivit ut biljetter och bekräftelser men det gick ju fort.

vad har jag gjort mer?

snackat med päronen.
Och försökt få en norsk att fatta att Sverige är bättre än Norge på sport...

Ingen hockey idag, jag kan inte se basketen mellan Solna och Sundsvall. Det är skit på Tv:n.

Åh

bitterinlägg!!

1 Kommentarer
Emma:

Ska du inte kolla på Dragons va?

2009-05-05 | 18:11:43
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.