2009-05-04 | 20:33:47

Shopping Á la Falun









Börjar nästan bli lite tjatigt detta gällande vädret. Men i lördags vare fasen sommarkänsla i Falun. Tokvarmt, T-shirt och byxor..(eftersom jag inte hade några shorts) folk gick i små linnen och shorts, solade runt överallt och ja bara njöt. Emil och jag åkte in till stan på lördagen. Det var shopping som gällde. Kanske inte den plats jag tänker storshopping direkt men det fick ju fint det.

Hittade två härliga toppar på gina, ville ha en randig slapp tröja.. hittade en i gult, hade helst velat haft blått men det blir säkert fint när man får ännu mer färg på sig. En annan blå fick jag också. Sedan fick jag en såndär vision som bella brukar få. Såg en tjej på stan med en härlig stor skjorta och lite chinos brallor som var uppvikta, såg nice ut.. har ju sett det förrut men ja har inte varit på något shoppinghumör. Men nu jäklar.

Hittade en skysst skjorta på killavdelningen på HM, precis rätt och ett par brallor på gina, lyckans dag. Emil köpte en lika dan skjorta som mig hahah..vi får inte ha dem samtidigt..det lär se dumt ut. Han fick även med sig två skjortor till och brallor så nu blir han en fin man.

Shoppingen fick slutas med ett par nya vita dojjor. Härligt att slippa strumpor för en dag! På stan åt vi sedan en Bananasplit och tog det lugnt. En hel dag på stan sedan åkte vi hem och lagade kyckling och ris och tog det lugnt resten av dagen =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.