2009-05-31 | 18:46:06

Tid för ro




Mannen är på plats.



Den blå är på. Ser ni mitt bruna hår?!









Haha






Nu är jag tillbaka efter flera dagars frånvaro. Emil kom hem som sagt i tisdags och tiden har spenderats med honom. Vi har haft vår lilla stuga hemma hos honom alldeles själva och det har ju varit helt kanon. Länge sedan jag träffade familjen Maxén också så det var ju också en härlig återträff.

Under veckan har det varit lång promenader, fågelskådning och bäversafari i äkta ericaanda. det har varit en hel shoppingdag i stan med glass och solsken. Vi har tillomed spelat minigolf i tvåtimmar där jag såklart segrade de två rundorna. Även kubbspelet har tagits fram och ja ni vet ju hur det slutade där med. stackars emil..

Fikandes, ätandes, lugn och ro och ja bara varit med varandra har varit härligt när man varit borta från varandra så lång tid. En vecka är det ju bara kvar till Istanbul så det blir ju bara bättre.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.