2009-05-11 | 23:10:09

STHLM














Claire Wikholm..

















Idag har varit en riktigt lång dag. Den har kantats av en tidigmorgon, nervositet, skratt, stress, snack, springade, skoskav, shopping, fika och annat. En dag i Stockholm med anda ord.

Eftersom jag är en liten hemlighetsfull filur i vissa avseenden så är det väl dags att kläcka ur sig vad jag pysslat med. Jag var idag ute i Sundbyberg på arbetsintervju hos Svenska Spel. Tjänsten var Speladministratör där. Fantastiskt spännande jobb där arbetet präglas av idrott och spel. Kan det bli bättre? Förmodligen inte.

Så jag var rejält taggad inför intervjun. Den gick också väldigt bra. Det var inte jobbigt på något sätt när det väl satte igång. Inga jobbiga intervjufrågor som ställer än mot väggen utan det var naturligt, roligt och mycket sport. De kollade mest hur jag var som person och hur kemin fungerade.

Nu gäller det att hålla tummarna och hoppas man får följa med i nästa veva..

På stan hade jag några timmar att slå ihjäl. Jag sprang runt på söder och mitt inne i stan. Kom över en söt mörkblå klänning från Mango som kommer passa perfekt till sommaren, sen en blårandig topp från Monki, också en perfekt grej till sommaren.. Hoppas ja inte kommer se ut som en estet nu haha. nä men ja gillar de här lösa topparna med shorts el chinos till. Ah

Sedan hann jag fika lite på söder, innan jag gick igenom en bunt butiker, tänkte finna en väska men hittade ingen som passade så ja det blev lite bröd åt mamma från hötorgshallen innan jag i farten fick med mig en chailatte och en chesecake från Espresso House.

Jag saknar redan STHLM.
4 Kommentarer
Lotta:

Vad spännande, jag håller tummarna för dig =) Låter ju som ett perfekt jobb för dig!

2009-05-11 | 23:48:11
URL: http://lottamaxen.blogg.se/
Emma:

Vad roligt gumman, hoppas hoppas!

2009-05-12 | 11:09:53
URL: http://buckley.blogg.se/
Emma:

Hej igen! Erica har du kvar dom "paper" vi skrev under Erik tiden på Gymnasiet? Du vet vi gjorde en uppsatts om hur man skrev dom...har lyckats slänga mitt som såklart var handskrivet! ....

2009-05-12 | 12:26:09
URL: http://buckley.blogg.se/
Bella:

oj wow! jag håller tummarna. skulle passa dej som hand i handske jue.

2009-05-12 | 14:21:35
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.