2009-05-25 | 21:41:23

understanding




Svanen är lite argsint på den lilla taxen








konst..




konst igen, dock skrämmande.

















Härliga Sidsjön, Man kommer till ro när man är på sådana platser. Man slipper tänka, eller så tänker man mer, men på ett bra sätt, hoppet och viljan kommer tillbaka. Trots att det inte blivit någon ansökan sedan svenska spel men men jag hoppas jag tar tag i det snart.

Igår jobbade jag faktiskt på cirkel, otroligt härligt att få tjäna lite pengar och komma ut lite haha. ett 11 timmars pass satt verkligen fint. Fick inviga grillen därborta med, kanske blir en riktig kock av mig ändå =) helt slut var man efter den dagen.

Idag då, varit på metropolen ikea med mor och letat reda på en pall och lite värmeljus, sedan en sväng på gymmet. Vädret var grymt idag så det blev mycket tid på balkongen i godan ro. vill ju inte sitta med burken då heller. Njut medan man kan. Mamma hade gjort varma parikor i ugn med köttfärsfyllning ah härliga måndag.

Blev en tur runt havet innan man avrundar vid tv:n.

ska på arbetsförmedlingen imorrn. hurra! blir intressant eftersom ja inte gjort några ansökningar på senaste tiden.

Blir kanske lite shopping imorrn, behöver fortfarande en väska och ett par fina sandaler till utlandsresan.

Imorrn är även lyckans dag då Emil kommer hem. Min man. Äntligen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.