2009-05-22 | 12:37:29

En tripp till Alnön.





























Igår var jag och Bella på stan och fjortade oss lite som jag brukar säga. Vi tog en tur runt i butikerna där bella la vantarna på en topp och ett par ballerinaskor. Fin fint. sedan blev det en lunch på Barista där vi satt till stängningen klockan fyra. Härligt med en kissadillas som jag säger med champinjoner.

Efter detta kändes det konstigt att bara åka hem så vi tog oss en tur ut till Alnön. Vi åkte förbi Tranviken och kom upp till ett ställe där tystanden var total och det var sådär idyllist och härligt. Solen började så smått titta fram och vi tog oss ut på en privat brygga och fotade. Om vi skulle möta någon som sa att vi inte fick vara där tänkte vi skylla på bloggen och att våra läsare måste ha en dos av denna vackra plats. typ.

Vi slapp det och vi tog oss efter ett tag tillbaka oss till staden. Morsan hade gjort lite rulltårta så vi satt ute på min balkong och snackade till kvällningen. Blev en tur hem till bella där jag fick se lillbusen Nelson köra sin upptåg och bråka hejvilt med stackars Vigge.

Runt Tolvslaget tog jag min racerbil hem och somnade gott.
4 Kommentarer
Bell:

ljuva kvinnor vid havet. jag är så sexig. jag blir berusad av min egen briljans. hahahaha!!!!

2009-05-22 | 13:03:32
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Bella:

de e Ger ljungblom som kommer gåendes på första bilden. på tredje bilden ser de ut som ja ha värsta knöltuttarna. ja kanske ha knöltuttar

2009-05-22 | 13:53:34
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Anonym:

*Gerd

2009-05-22 | 14:25:06
Emma:

Mysigt;)

2009-05-22 | 15:27:51
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.