2009-11-30 | 15:06:50

Bröllop mellan Joacim och Cecilia


Paret kom tillsammans ingående efter klockan 15.00. I mitten är Cecilias dotter Dilenn.




Romantiskt och vackert.




efter cermonin blev det mycket kort på de lyckliga.






Erik var i farten med kameran.




Kristian och Erik.







Innan jag åkte till Mallorca var det bröllop mellan Joacim och Cecilia.
Den 21 november, klockan 15.00 i Gustav Adolf Kyrka i Sundsvall ägde vigseln till.
Ett 50-tal gäster fick se en riktigt fin cermoni.

Paret kom in tillsammans med Cecilias dotter Dilenn. Som såg ut att vara lite blyg
över uppståndelsen. Fotoblixtarna ville nog inte ta slut.

Efter cermonin böjds det på fika och lite mingel ägde rum.
Till bröllopspresent hade jag köpt ett blommigt fat i två våningar
och jag hade även bakat cupecakes till. Allt paketade jag in med cellofan.
Mycket fint tyckte jag =) och muffisarna blev riktigt goda har jag hört.

Vi skrev alla i en bok och önskade dem lycka framöver.

Cecilia och Dilenn tar Joacims efternamn. Bülow Handler.

En mycket fint bröllop.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.