2009-11-19 | 12:22:38

Brüno

Godförmiddag som man säger.
Jag känner mig lite sleten sedan igår.
kom väl hem vid halvtvå och somnade någongång efter två.
Inte var jag piggast när klockan ringde 08.15. jag tänkte att jag skulle få sova en kvart extra.
Jösses va trött jag var. Men inte mycket att göra.
Skulle ju till ams kl 10. Fika och sticka ungefär.

Gick ju som väntat 5 min, ingen jobbgaranti. promenad i regnet hem.

Igår var jag och bella hos lars.
Så roligt!
Vi gjorde paella och såg på Brüno.
Seriöst världens sjukaste film efter Borat.
Vet inte vad jag tyckte var värst, äckligaste, smaklöstast eller dummast.
Men den är helt klart sevärd.

Jag kommer med bilder lite senare.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.