2009-11-16 | 18:18:35

Copenhagen


















Bilder från mamma och pappas resa till Köpenhamn 2009

Kvällen är kommen. Satte lite fart nu och gjorde om mitt CV igen. Skickade iväg den till coachen och hoppas hon svarar imorgon. Tror hon tycker det nya är bättre. Jag ser faktiskt framemot att träffa henne. Känns som jag har något att gå till som innebär ansvar och som skall leda till något också.

Har även gjort en kortare packlista och postat brevet till AEA.
Regnet har öst ner så no promenad på eftermiddagen.
Tittat efter jobb men inte funnit något intressant.
Har fastnat på Sundsvall. Vad händer?

Har även hittat mammas julklapp. En morgonrock med dragkedja. Gissa hur svårt det är att hitta en sådan!!
Men hon önskar sig en sådan och då måste man ju bjuda till och leta. Jag gillar ändå det lite.
Men det har gjort mig galen. Totalt. Varit i varenda affär i stan/birsta. Nada. Den jag hittade senast på Rummet var inte särskilt speciell, svart med en kostnad på 800kr. Inte riktigt i min smak för tillfället.
Idag var jag in på Marinas för att kolla. Där fanns det även en. för 1500. Nej tack.

Dambutiker är fasen svindyra. Visst det är bra kvalité osv men ändå.
Tur att det finns internet. Beställe en lång fin i mjukttyg, tegel hette färgen men liknar brun/brons.
Fin, lagom, lång och det viktigaste dragkedja. Skulle kanske ta två veckor att få den. Så jag beställde den nu så kanske den är hemma när jag varit på Mallis.

Pust ett bekymmer mindre. Emil kvar typ och Lotta, Elias, Emils farmor & farfar. Men de brukar vi sätta ihop jag och karln. kan ju i och för sig bli lite besvärligt med det iår.
Men tankarna finns. Skall lösa detta innan den riktiga stressen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.