2009-11-07 | 15:44:19

feel good

Dåligt på bloggfronten. Tid tas upp med mannen som är kvar i landet till fredag. passar på så mycket som möjligt. ta vara på tiden det kommer dröja tills vi ses nästa gång. Bedrövligt.

Nog om det eller jo. Bio igår, Disneys en julsaga. Beklagar Bella... tyvärr var filmen sämst. Vi får kanske ta och se Coco Chanel istället. Det är väl mer i vår smak. Kanske nästa helg när jag deppar..

De senaste dagarna har spenderats på stan och birsta. Emil har köpt en stor resväska så han får plats med sitt liv i den. sedan köpte han ett par snygga Björn Borg skor också, tur att vi har Lotta som kunde ge lite rabatt =).

Nu har jag just tryckt i mig en munk, har varit och handlat lite med svärmor så emil kunde få dra några streck och knappa på datorn.

Imorgon skall vi åka till Söderhamn med pappa och gå på flygplansmuseet. Kan säkert bli spännande. Ialf för herrarna. Men ett bra sätt att få fira pappa också.

Kanske kommer lite bilder då också! Detta var ju inte så vidare bra.

Sedan ska jag också berätta lite om läget med emils nya lägenhet. hihih.
1 Kommentarer
Emma:

Hej gumman,



Hoppas läget är under kontroll och att allt börjar reda upp sig. Som sagt jag ska spana efter Emil på fredag då, kommer att jobba till 17 då...så vidare det är på samma pir? Men det tror jag för jag har sett "TAP" Porto Air eller vad dom heter ...får kanske ge han en "lyckospark" innan han beger sig söder ut.



Sedan kommer du ju resa till värmen snart med...så himla gott, det är så man blir avis! ;)Mer kramar där om jag är på Arlanda då??? Och tack så mkt, jag trivs och säljer...;)



Må så gott och ta vara på tiden! Love, kram.



2009-11-08 | 17:25:20
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.