2009-11-15 | 15:28:36

Fina vänner växer inte på träd.






Oxviken

Igår var jag på match. Och vem träffa jag inte där då! Micke Andersson. Helt sjukt roligt. Han var på snabbvisit i hemtrakterna. Han har kommit tillbaka efter två månader i Indien. Där har han arbetat på en skola för handikappade barn. Hjälpt till med studier och så vidare. Otroligt häftigt!

Vi träffades i baren och Micke var sig lik. För 1,5 år sedan sågs vi sist och det kändes som igår. Det är riktiga vänner de. Vi han snacka igenom en hel del vad som händer och sker men tiden blev knapp. Tur att Timrå gick och vann också. Vi åkte samma buss hem så vi fick lite extra tid innan han skulle iväg på festligheter i stan.

Micke bor ju som sagt i Skara, och man säger ju att man skall åka ner någongång men det blir som aldrig av. vilket är riktigt synd men planer finns på flytt till Uppsala..så vi får ju se. Lite närmre ialf.

Otroligt roligt var det ialf. En riktigt fin vän :D

1 Kommentarer
Åsa:

Ja visst är jag. Två veckor är det längsta jag klarat innan, så vi får se hur det går. Men jag är possetiv.

Ha en trevlig söndag i regnet=)

2009-11-15 | 15:46:05
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.