2009-11-13 | 15:24:39

Nu är han påväg..



Såhär ser man nog ut om man är lite nervös över att flytta utomlands i ett halvår. Imorse for han. Jag skjutsade ner han till tågstationen och ja vi tog ett samlat farväl. Oj va dramatiskt det lät. Igår var jag ledsen med idag kändes det bra. Vi var redo på något sätt. Vi snackade redan med varandra efter någon timme. Anhalt Gävle. Ungar överallt. Stackars Emil, men han fick åka dubbeldäckare till Arlanda.

På Arlanda hade allt gått smidigt och bra. Inga problem med väska eller något. Och han skall ju mellanlanda i Lissabon först och behöver inte checka ut något bagage heller. 18.00 är han i Lissabon så får han vänta i två timmar innan flyget går 20 till Porto, framme 21.00.

Han har nu varit på taxfreen förmodligen träffat busemma. Han sa att han skulle träffa henne precis innan han åkte. och ja nu har han flygit en timme så allt är väl bra.

Äventyret börjar nu som han skrev precis när han gick på planet. Sant Sant.

Ja nu blev det ett långt utlägg här om mannnes resa. Men det är ju spännande som sagt. Jag inväntar ett par samtal under kvällen.

Mitt internet har inte fungerat förrän nu. Jösses vilken abstinens detta nätverk skapar. Men följden blev att jag fixade klart min CVläxa,pratat med bella, promenerat osv. Nu skall jag iväg på cirkel o jobba. De ringde imorse och det var ju riktigt passande att jag fick något att göra ikväll/natt.

So long.
1 Kommentarer
Emma:

Precis samma ansiktsuttryck hade din kille precis innan han klev på planet.(Fick 2 kramar btw)));;;

2009-11-13 | 19:01:48
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.