2009-11-15 | 14:55:02

Things like that.







Sista april/ första maj - 5 årsdag i falun.

I natt ringde bella mig. klockan stod på 02.20 när jag hörde mobilen. Tanken är som vanligt lite suddig när man väcks sådär mitt i natten. Vart är jag? Vad är klockan, Ska jag jobba nu?
Men när jag såg Bellas bild på mobilen förstod jag att det var något lur. Hon hade varit ut. hahahah. Första frågan var "Sover du?" hahah. Kanske inte ett av mina mest givande samtal, tror jag var rätt osocial men jag tror Bella tog det bra. Bella hade en del värdsliga saker att berätta så imorse kom nog poletten ner och jag skrattade för mig själv.

Gråzonen mötte Sundsvall imorse. jag vakna sent i mina ögon. halvtio. Och det såg ut som det var 7 på morgonen. Suck för detta väder. Sjukt trött blir man också. Men imorgon ställer jag klockan på 8 då ska jag ha vardag igen!

Jag och morsan tog tag i regnvädret och gick ner till stan fram och tillbaka så nu är samvetet tillbaka och man kan sitta inne resten av dagen. Har pratat med Emil också. Regnet öser ner i Porto också. Jag märkte också att jag ringer gratis till honom men han får betala en massa så idag tog pengarna slut men snäll som jag är skickade jag över lite stålar så han överlever några dagar. När internet kommer blir det ju gratis att snacka. Längtar!

Han hade hittat en mataffär nu efter många om och men. Var tydligen svårt att hitta men nu vare som typ ICA fast med sprit. Han har även hittat bra och letat sig ända till sitt jobb. Riktigt duktigt så imorgon börjar det och då kommer det börja rulla på lite.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.