2009-11-16 | 12:44:08

Tillfällig mättnad

Har tryckt i mig två rostade mackor, en med ägg på.
Jag var hungrig efter dagens gymmande. Så skönt.
Tänker redan på nästa måltid. Spagetti och köttfärssås.
Mums!

Men just nu är jag tillfälligt mätt. Skönt. Regnet består och jag måste på
affärn och köpa frimärke mm. Inte direkt lockande. Men lite sysselsättning.
Känns tråkigt att jag inte skall träffa coachen idag men jag bestämde ju onsdag.

Så vad göra.
Kan börja ta fram kläder till Mallis. Åker ju faktiskt till helgen.
Riktigt nice, har varit 22 grader varmt där och även denna vecka.
Dock såg jag 17 i början av nästa vecka. FAN också! Hoppas det inte blir det utan gärna sköna 22!
Men det är ju faktiskt slutet på november men ändå.

Fick även ett glatt besked igår. Jag får A-kassa. Inte mycket men det är ändå Mina pengar.
Blir ingen jobbgarantin förmodligen men det är ju väntat. Möte torsdag.

Kanske kan se om jag hittar ett fint bröllopskort medan jag ändå är i farten!

So long.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.