2009-10-13 | 22:44:52

Celebration

23 år. en lång fin dag. biltur till alnön, skådning och fika, lars på besök, tårtätning, många gratulationer från mina allra bästa och några till. Blombud från en bekant man men kom från några mer bekanta vänner. Det luktar gott och lyser upp mitt mörka rum. Känslan är fortfarande densamma, 23, jaha. smartare, snällare, godare, smalare, tjockare, längre, arbetande, tränande. Äh. nej och ja.

jag är lite rörig, det har hänt lite saker, runt om. humöret är vridet, timeout vore bra.

jag myser istället i min underbara kofta för att skingra tankarna.

Bilder kommer.
2 Kommentarer
Bella:

grattis grattis. hoho. man får va tankspridd. men du vet att jag står bakom ditt val hur du än gör. hoho.

2009-10-14 | 00:59:54
Åsa:

Grattis!

2009-10-14 | 08:54:26
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.