2009-10-04 | 14:55:15

Fika och Birsta



Hemkommen för en tur på Birsta/Ikea med mor. Vi var in på Ikea och handade nya haddukar och annat nödvändigt. Sedan blev det en tur på Birsta och jag kunde inte hålla fingrarna borta från att handla. Köpte mig ett par svarta skinnhandskar och en jättestor svart halsduk från Monki. kommer bli varmt och skönt.

Ena tjejen på Monki hade en sjukt snygg tröja på sig också. Vit, stickad, lång, mjuk och varm tröja..Vill ha..såg den inte. Skall gå in på hemsidan och kolla efter. Skulle shoppa mycket mera om jag bara ville :P Monki ligger i topp just nu på riktigt fina höst/vinter kläder.

Innan det bar iväg hem fika jag och mamma på charm. blev varm macka med parmaskinka.

Vädret grinar en i ansiktet idag. Grått och regnigt. Usch. Trodde seriöst jag skulle regna bort igår när jag åkte från lars. Ironiskt nog när jag tog mig in i bilen så spelades It´s raining men. När jag väl kom hem sprang jag som en galning till dörren, total översvämning på vägen och nästan så att säga "våldtäktsväder" buskarna blåste mot en och man trodde nästan det skulle komma någon fuljävel. Men jag hann in.

Vi hade en himla myskväll igår. Lars gjorde jättegod grekisk sallad, sedan blev det chailatte och äppelpaj! Vi såg på The Reader. Oj vilken bra film, tung och gripande men absolut sevärd.

Nu är Bella påväg hem också och en ny vecka väntar. Tror faktiskt månd-onsdag kan bli riktigt bra för en person. Håller tummarna. Hoppas själv att det dyker upp lite roligt att söka på.

Kanske kan hoppas på Sushi med Lars också. Gud så gott!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.