2009-10-29 | 14:26:35

Halloween vare ja?!



Det är alltså allhelgonahelgen nu till helgen. Det är en sådan helg som bara dyker upp när man minst anar det. Folk börjar fråga runt vad man skall hitta på, om man skall ut, äre fest någonstans, ska du klä ut dig etc.
Tidigare år har den spenderats i Umeå när Ju-jutsun var mitt andra liv. Då var det läger där uppe och vi hade festligheter på kvällen. På senare år vette tusan vad jag gjort. Nått år har det varit maskerad, förra året måste jag varit i sthlm i en trevlig galleria och sålt amex. Dessförinnan har jag inget minne av..

Iår då? Fredag blir det jobb på förmiddagen. Morsan ville sedan äta pizza (i vanlig ordning, hon blir aldrig less...) men sen verkar det torftigt. Kommer bella hem? Är lars ledig? No aning.

Lördag skall jag ialla fall spöka ut mig något. På med Timråtröjan blire. Jag och 240 andra skall ta X2000 ner till Sthlm och Hovet för att se Timrå-Djurgården. Kan ju inte annat än bli galet. Förra gången denna resa begav sig.. ja då minns jag bara, sambucka, timråseger, en lång kö, och röda stolar...Inga fler kommentarer. Men lyckat vare.

Nu har jag inhandlat en massa dricka* som kommer räcka många timmar. Chips och dricka som kommer räcka tåget runt samt andra nödvändigheter som pappmuggar, mat, öronproppar och pengar. Får för tusan inte glömma kameran. Detta kan bli ett minne för tid och evighet.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.