2009-10-19 | 17:36:11

Inte än
















Blandat sommar 09

Jag har tittat på min blogg. Inte orkat. Jag har tittat på ansökningar. Skjutit upp på framtiden. Jag har läst, grunnat och funderat. Men jag vet inte riktigt vad som försegår i mitt huvud. Det är lite upp och ner. Söka jobb, stanna i Sundsvall, flytta neröver eller vänta fundera och dra iväg till Portugal för att pröva lyckan där. jag vill verkligen flytta, men dit? Vill verkligen bli sambo..men nu?

För mycket av allt trams. Man vill bara att allt skall falla på plats. Aja nog deppo. Har varit en rätt bra helg bortsett från ishockeyn. skräckkväll hos lars med inslag från Helt hysteriskt. Sedan en vinkväll med allt vad de hade att bjuda på. Samt en söndag med promenad och bakning. Så var det måndag igen. Snabbt smidigt och enkelt.

Men jag tar tag i och skriver en ansökan nu så känns det nog lite bättre.
Tv.n hade visst inte så mycket att bjuda på för ovanlighetens skull...

Hoppas de ringer imorrn.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.