2009-10-19 | 21:03:19

jag vill ha hund


http://www.oltk.com/




Jag tittar på mannen som talar med hundar. Även fast de är aggressiva och arga i början så blir de snälla och lydiga i slutet av programmet. Varje gång jag tittar så vill jag ha en hund igen. Jag tycker om katter och gillar att kela med dem osv. men när det väl kommer till kritan så är jag verkligen en hundmänniska. Katter är lite för självständiga och egoistiska för att passa mig. En hund älskar verkligen när man kommer hem, när man går ut och går med dem, när man leker och pysslar om osv. Det känns som mer kärlek, du får så mycket och man ger minst lika mycket eller kanske mer tillbaka.

Vilken hundras då? Korthårig tax. Kommer nog aldrig ändra mig kring det valet. För det första har vi haft tax förrut och den var verkligen min även om jag älskade min boxer också. Men jag gillar mindre hundar mer. Dessutom liknar jag också en tax, både utseendemässigt och till personlighet. jag struntar i om folk ser dem som långa korvar el limpor osv.

Jag längtar till den dag jag kan köpa mig en hund :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.