2009-10-28 | 15:27:34

Si så där


















Bilder från Falun förra veckan.

Nu har jag haft bloggtorka men jag får komma igen nu. Förra veckan åkte jag ner till Falun för att överraska Emil. Jag hade snackat med emilis roomie markus så jag kunde ringa honom för att ta mig in på skolan. Det är kod för att komma in osv.

Emil anade ingenting och efter en tre timmars tur med Sj var jag så framme. Inte mycket hade hänt i den stan heller så det var bara att vandra till skolan. Ringde markus, kom in i skolan och där satt karln och tittade på tågbiljetter hem. Haha! Så fick han min kalla näsa på kinden. Skiträdd blev han hahahah! Va gör du här!... Inte så trevligt till en början :P men han menade inte så. Kul.

Han höll på med sitt spelprojket och det var hets på hög nivå. Ahhh kul att se när folk stressar över skolprojket, saker att fixa, ändra, stressa, osv. Man känner igen sig. Saknar det inte dock. Fick spela deras spel där man fick vara en köttätande växt som åt människor...

Gick runt på la stada, fikade. Vi åt kebab på kvällen innan vi åkte hem. Dagen efter blev det redovisning. Gick ju kanoners. Två snubbar. de smalaste jag någonsin sett, läskigt lika, stuprörsbyxor, randigtröja, en med skjorta och knall orangekeps, snelugg och varitt dinglande örhänge var också där och snackade om branchen.

Innan vi åkte hem tog i en chai på stan. För att sammanfatta vad som hände förra veckan. Helgen var kort, tyckte jag, men vi var på stan hemma, emil klippte sig och jag var sen på hockey. Gomiddag på kvällen och träff av Maxéns.

Söndag åkte jag och Emil till Paradisbadet och lekte. Kanske inte var världens höjdare men det var roligt att åka ringar och äta på Max hahahah.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.