2009-09-23 | 15:59:20

Italienskt och Spanskt











































Här har jag tagit fram lite gamla hedliga bilder från förr. Ja förr. Verkar som de är från 2007.. endel stod det datum 2005 men det kändes väl lite väl länge sedan eller kan det stämma? I alla fall här är våra Italienska och Spanska middagar där maten är på topp vinet är gott och humöret helt på topp. Oj rim.

Galnare kvällar får man leta efter men tror det här är bland de roligaste kvällar vi haft tillsammans. Bilderna är härliga och det behövs mer sådant tycker jag. På fredag är vi alla samlade förhoppningsvis. Jag, Bella och Bus, få se om Lars hänger på. Att få ansluta med Moppa, Fredde, Sasa och Decker på kvällen kommer förmodligen bli minnesvärt. Om inte annat så drar vi på Max och snackar lite.

Tror det blir fina fisken. Bella och Bus åker redan hem imorgon. Underbart :D Måste nog kila ner på stan/birsta och spana lite. Trots att jag har en massa kläder nu. Men drycken och en väska är ett måste. Hehe.

Ser framemot helgen Vänner!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.