2009-09-21 | 22:21:53

My better


Mina bästa. Midsommar 05


Igår kväll kom ett sammanbrott som var mer helvete än himmel. Jag väntade mig ett sådant utbrott efter en tid som arbetslös. Man ser inget hopp, man letar och söker, finner man nått, duger man till nått, när kommer svaren, ska jag plugga eller fortsätta gnata. Skall ja se efter andra orter än sundsvall, uppsala, stockholm. Frågorna är tokmånga. Jag orkar inte bry mig om mitt sätt att skriva, om det är rättstavat, om meningar är uppbyggda på rätt sätt, duger mina meriter eller kan man ens kalla det så längre, ska det var klatchigt, strikt, finurligt eller kaxigt och rakt på sak, vad krävs för att få ett jobb?

äh. imorse när jag vaknade mådde jag bättre. Ibland är det skönt att få ur sig lite som sitter inne. Det gjorde susen och jag sökte ett jobb i Uppsala. Tog mig till gymmet på förmiddagen vilket var skönt de med. Träna ur sig lite och få mer energi till att fortsätta leta.

såg även att mitt namn dykt upp i tidningen imorse. Roligt. Det var för att jag tagit examen. Lite sent kanske men vad gör det. klippte ut och skall spara.

Fick mitt säsongskort idag. Hurra! På torsdag börjar ju härligheten. Visst känns det bra att ha något att se framemot när man går mot mörka tider.

Har tryckt i mig en kebabtallrik idag också. Jösses. men mamma var sugen så.

Snälla Jocke var förbi och tittade på min dator också. Var inga direkta fel utan han fixade och trixade lite smått. Vi hann inte prata så mycket men får hoppas att det blir något mer snart. När man tänker efter känns det dumt att man ses så sällan när man ändå bor i samma stad. man måste ta vara på sina fina vänner =)

Imorgon är det tidigt upp. Erik ville träna redan klockan halvnio så det blir att ställa klockan. Erik brukar ju inte direkt hålla tiden men det är bra för mig att komma igång tidigt så jag har träningen gjord.

Tisdag imorrn - snart torsdag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.