2009-09-19 | 20:26:45

Shopping




Bruna skor med spännen och snörning från Monki á 500kr




Stövlar också med spänne á 399 kr. Butik känd..


Vinterskor, kanske inte allt för snygga, snyggare på. Helfodrat varmt och gott - á 249kr. Butik känd..


Topp randig Monki á 150kr Armband Åhléns á 39kr


Armbandet med mina örhängen också Åhléns.


Här är töntjag..

Jag har ingen som kunde ta bilder på mig i mina nya pjucks så det blev inga rättvisa bilder..Jag måste köpa en nya kamera helt klart..Ialf. Idag skulle jag åka och handla ett strykjärn åt mamma i birsta. Jag hade tänkt att kolla på en plånbok, alla mina kort ramlar ut hela tiden. Vilket de gjorde igår när jag och lars skulle till bion. Mitt i vägen. Kul.

Men någon plånbok kom jag ju inte direkt hem med. Tänkte att jag inte skulle åka till birsta utan vänta till veckan så jag hade något att göra liksom. Men nu kunde jag ju inte bara åka hem med ett strykjärn. Istället köpte jag skor. Hade ändå tänkt köpa nya vinterskor, stövlar och annat. Dåligt nöjd jag blev idag då?! Köpte två par skor på en butik jag inte direkt hade tänkt att köpa skor på... Men ah jag kom över stövlarna och vinterskorna där. Stövlarna var helt perfekt. Jag hatar att pröva sådana skor eftersom jag har så smala vader det blir ju 10 centimeters mellanrum i skaftet. Skitfult! Men dessa var det tajt helt perfekt. Inte allt för hög klack utan funkar i alla väder och snyggt till jeans. Vinterkängor är väl nått jag inte direkt vill lägga pengar på. Går i klackar, ballerina, eller annat skit i kylan vilket inte är så bra.

Men sedan dök curingskorna upp. De heter tydligen så. De satt faktiskt bra och varma som satan. de stod 499 kr på skylten så jag tänkte fan de är de väl värda ja slipper frysa i vinter.. Men när jag kom fram till kassan sa hon 249 för dem. Hurra!

De absolut snyggaste skorna kom från underbara Monki. De var så trevliga där och övertygade mig om dessa skor. Inga 36 kvar inga i svart men en 37 fanns. Och de satt bra. Taget. Fick även med mig den randiga toppen som ja kollat på ett tag. Skönt med lössittande T-shirts. Hade ändå på mig den motsvarande från Monki så tjejen visste att den skulle sitta bra. Taget igen.

Sedan har jag fått dille på Pärlor nu. Köpte mig tre pärlörhängen senast och tyckte att det blev så fint så nu köpte jag mig ett armband i samma färg. Kanon.

Ooj kunde kommit hem med halsdukar, jeans och tjocktröjor men får hålla mig ett tag nu. Roligt ialf.

----> Flickan som lekte med elden Rekomenderas att se! Tai maten var tokgod. Dit måste vi gå fler gånger. Friterad annans gick inte av för hackor.

Hoppas Bella och Emma får roligt ikväll! och att de tar sig ut denna gång =)
2 Kommentarer
Åsa:

ja det är så snyggt med pärlor! Speciellt på dig som har färg:)

2009-09-20 | 11:20:07
URL: http://virginias.blogg.se/
Bella:

fan va shyssta dojjorna var. varför såg jag inte dom där för? nu blev jag sugen. men jag får inte. hehe. emma kankse kommer upp till helgen. ja ska göra allt som står i min makt för att jag också ska kunna åka upp. i have to.

2009-09-20 | 13:29:09
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.