2009-09-14 | 18:09:56

So far






























London - 09

Det märks att jag använt mig av en annan kamera på dessa bilder. Men minnerna är ju ändå härliga. Måndag igen, sprudlande har jag vandrat genom dagen. Hah. Vaknade upp med en lättare förskylning, tack emil. Men den har bekämpats på bästa sätt:

En promenad vid havet, fika, datorsittande, balkongvistelse, gym, ätande, äppelpajsmumsande, telefon och vila. Kommer säkerligen må bättre imorrn.

Har väl ändå fått lite gjort. Alla papper ÄR ÄNTLIGEN klar från mina arbetsgivare. Dåligt less på ett företag som tog tre veckor på sig att skicka tre papper. Men nu skall vi se om jag kan få några pengar ialf. Spännade det där. Fick en jobbtid också om två veckor..Hurra.

Annars en helt vanlig måndag. So far.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.