2010-04-03 | 15:07:25

På gång!


Hjärtat.

Härliga påskafton! Fick sms från Emil redan vid klockan 6 imorse. Då hade han checkat in och allt hade gått fint. Jag fick nog iväg ett läsligt sms tillbaka. Vid halvnio ringde mannen upp och då hade han tagit sig till Lissabon. Primaballerina!

Och bara för en timme sedan landade han i Stockholm/Arlanda. Hurra! Jag har då aldrig varit med om att ett plan har varit så tidigt. 35 minuter tidagare landade han! Vilket betydde att han skulle hinna med det tidiga tåget. Hurra igen. Förut var det 18 minuters marginal och de hinner man inte riktigt på men nu blev det ju 40 och då äre ju lugnt. Så han fick gå och köpa en ny biljett, synd på den förra bara.

Men men nog tjatat. Han är på tåget nu och om tre timmar är han hemma. Fantastiskt! Och sedan blir det middag hos farmor också. Så trevligt!

Nu blir jag lite off. Men ja mina få läsare vet ju varför.
1 Kommentarer
Emma:

Glad påsk till dig med!



Tack, chokladen var väldigt smarrig den - har några bitar kvar än. Missade Emils landning, men höll koll på skärmen..tyvärr var det fel pir, så såg aldrig till honom. Men såg skymten av X2000 han drog iväg med! Passa på att rå om varandra nu;)



Kram.

2010-04-03 | 20:39:05
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.