2010-08-30 | 22:31:21

det rör på sig

En sådan konstig dag. Jag har mått pyton sedan gårdagen då den mest präglades av bakfylla.. suck jag förstår inte varför den skall ta och dyka upp. Är jag inte för gammal för sånt. Eller så är jag för gammal för festandet. Hm.

I lördags hjälpe jag och ett par andra från jobbet Eva att flytta till sin nya lya. Det packades och bars i lådor hela dagen. Vilken fantastisk fin lägenhet, högt i tak, salongsingång, vitt, stort och härligt med utsikt över vattnet. Det är väl synd att det är i härnta bara hehe.

God mat och festligt blev det på kvällen, jag spar på bilderna. Det är ju ändå sneöga på allt typ.
Tror inte man drack så mycket men med bara frukost i magen och middag klockan 20 så vare nog inte så konstigt att det gick som det gick. Ha!

Slagga hos Angelica, vilket var tur.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.