2010-02-08 | 17:40:45

Hem och iväg

Bra dag måste jag säga.
Den har verkligen gått undan.
Träning imorse och hälsningar på de trevliga pensionärerna på Friskis.
Hem och göra sig iordning.
En promenad ner till stan.
Solen skiner.
Jag svettades nästan.
Återkommande mode var stängt. Attans.
Myrorna hade inte mycket att bjuda på.
Va in på Almamia.
3 gånger!!
Första gången leta present till jocke
Andra gången för att köpa present åt mamma.
I mellan kom bella och ville fika. Bara att gå därifrån.
Kvinnan i kassan var så snäll och trevlig så jag var tvungen att handla en massa.
Blev en fin korg med massa gott till mamma i födelsedagspresent.
Hon blir ju 55 år på fredag.
Hua.

Jag får visa sen.
Nu känner jag mig som en klubbad säl.
skulle ju bara bli en timme på stan.
Blev tre.
Men nu är man påklädd igen och snart går bussen.
Sista Timråmatchen på minst 18 dagar.
Hemskt.
Men Os kommer ju.
Det är dock Fantastiskt.

Hörs sen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.