2010-02-25 | 17:39:46

Kassor.

Idag har jag haft telefonkontakt med alla möjliga kassor och förbund som har hand om mina ärenden.

  • Vårdcentral - boka sista Twinrixsprutan.
  • DIK - mitt fackförbund och få reducerat pris på mina avgifter. De är duktiga på att ta betalt för oss som är arbetslösa, men man ska inte betala full avgift för det.
  • Något de såklart Inte informerat om.
  • Försäkringskassan - Blanketter, Blanketter, regler, pengar osv.
  • AF -  Frågor om Intyg, utomlandstillstånd, papper, papper. Svaret: Ring din handläggare.
  • Ringde handläggare
Väntetiden var ju enorm på AF. Försäkringskassan börjar med att du har plats 132. Fy fan tänkte jag. Men det gick faktiskt rätt fort och de var hjälpsamma.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänker på dig, det är inte lätt nu men det kommer bli bättre och livet kommer bli roligt igen.
1 Kommentarer
Isabelle:

One word: USH!!!!! Kan inte vi åka till Grekland i sommar? Jag är sugen på Kefalonia.

2010-02-26 | 12:36:04
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.