2010-01-09 | 18:15:27

Bara sport bara sport...

Jösses vilken sportdag!
Jag är helt galen.
Dessa Vinterstudiodagar knäcker en totalt.
Imorse löste jag o morsan Melodikrysset som vanligt.
Sedan var det promenad i det fina vädret.
Sedan klockan 12.00 var Tv:n på.
Ända till 17.50!!!!

Jag har sett:
10 Km Damer Skidor
Skidskytte sprint Herrar.
OS-klassiker Thomas Johansson.
20 Km Herrar Skidor
OS-klassiker från Lillehammer Swe-Canada.
After Ski

Nu är jag helt matt av all sport.
Försökte lyssna lite på Timrås match.
Men när det stod 4-1 till Djurgårn fick det va.
Skit.

Har även pratat med Emil idag :D
Igår hade han varit förbi ett jättefint gym som han skall börja på.
Det fanns, gym, pool, spa, försvarsträning, Internet och coaching.
Kanonbra. Lite halvdyrt men han skulle prova en månad så kan han gå dit efter jobbet.

Han var även glad över att Paella återkommit i frysdisken.
Grannarna är trevliga och saker och ting ser lite ljusare ut.
Nu hoppas jag verkligen att Vodafone har ett bra pris på Internet så han kan ha det hemma.

Nu ska jag vänta på att Bella ringer.
Få se vad för världsligt vi ska gå igenom.
Lutar åt en lugn kväll.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.