2010-01-07 | 17:05:26

Interesting


Bild: nyår

Idag är en bättre dag. Fick gå upp halvsju. Tänk när man vet att man skall någonstans då vaknar man innan klockan ringer. Varje gång. Har slagit av mobilen direkt varje morgon jag "försökt" gått upp i tid.
Men nuså vaknar jag direkt och upp med fart.
Pigg var jag också.

Jobbade på mammas jobb. Det gick fin fint. Kul vare också.
Hoppas på fler gånger.

Kylan har väl alla pratat om idag.
Svar: Ja det är kallt.

En timme kvar nu innan jag måste pina mig ut.
Det är ju match ikväll.
Alltid svinkallt eller snöstorm när man ska dit.
Men tar på mig jackan så kanske jag klarar mig =D

I-landsproblem. Jag Måste köpa byxor. Kan inte ha några byxor längre.
Fet, trångt, låg midja, gamla, ute, allt är fel både på mig och byxorna.
1 Kommentarer
Isabelle:

Jävligt trevlig bild måste jag säga. Jag ser t.o.m nästan nätt ut i fejjan. ser ut som om ja ha världens jävla kindben. Lars ser dock lite obekväm ut. Det ser ut som om han tycker att jag luktar panerad iller. HAHA !! Och vad sallad i dina tänder beträffar, så lade jag faktist inte märke till det hehe.

2010-01-09 | 21:37:08
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.