2010-01-25 | 12:36:14

Mot Sidsjön



Efter ett bra gympass och fått en ansökan inskickad så skall jag strax ta mig ner till stan. Jag skall plocka upp Bella och sen ska vi bege oss till Sidsjön. Isabelle skall fota fåglar (!?) så kanske det blir ett varv runt också. Kylan tar i lite så jag tänker klä mig varmt. Bella är rätt varmblodig av sig så hon kör dubbla tunnastrumpbyxor och vårskor... Hehe, jag får se ut som en tomte i vanlig ordning. Men frysa tänker jag inte göra!

Jag kanske åker upp på Hemköp och köper lite billigt bröd som vi kan ge de små liven. Sen blir det en fika.
2 Kommentarer
Bella:

HAAHAHAHAHAH! jA plus att jag glömt mina handskar hos fröken Backlund.

2010-01-25 | 12:40:48
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/
Emma:

Ja du det är tråkigt att det blir längre gap mellan vi ses...;( Har inget schema för Mars än, så jag vet inte om jag jobbar då? Men kan möta upp dig ändå, så kan vi ta en fika om inte annat...vi ser;)



Tummen upp för kommande OS!!



Kram / Emma.

2010-01-25 | 16:48:47
URL: http://buckley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.