2010-01-23 | 20:59:59

Nothing special

Hej.

Dåligt bloggande. men faktum är ju att det inte händer ett dyft i mitt liv. 2010 är ytterst händelselöst i mina mått mätt. I och för sig hände mycket förra veckan. Men som sagt mycket vill ha mer. När det händer saker mår jag bra, det känns som något är på gång, som det ljusnar, som det finns hopp om glädje, existens, fortlevnad mm.

Ensamhet och händelselöshet vet jag inte vad det skapar. Stress, onödig sådan. Man inser sin egen tråkighet men man vet inte riktigt hur man skall vända på steken.

Idag måste varit ett prakexempel på att jag inte riktigt var med i min planeringsklocka. Melodikryss, promenad, duschning och sporttittning var avklarad, sedan skulle jag bara käka o gå på hockey. Något gick fel efter klockan två då jag egentligen skall äta då jag ska åka buss till arenan tre. Men fick en blackout och åt klockan tre... Vilket jag insåg halvfyra att. VAFAN klockan är ju halvfyra. matchen börjar ju fyra. Helvete och allt som hör till. Pappa skjutsade mig så ja jag kom i tid. Matchen gick sen åt H**** så ja.

Nu ska jag se på en gala på ettan för de drabbade i Haiti.
Händelserikt värre.
Hade hoppas på festligheter till nästa helg.. men inte ens det..

Aja jag laddar om imorgon.
Då ska jag baka en finfin efterrätt till min namnsdag.

1 Kommentarer
L i n n e a s b l o g g ♥:

svar: jaaa visst är han söt! ::)

2010-01-24 | 21:39:10
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.