2010-01-12 | 21:18:56

Ny tillkomst




Vilken start på veckan!
Igår sushi, film i trevligt sällskap.
Idag träning, bio och en fin tillkomst till mig.

Jag, mamma o pappa va o leta en mobil till morsan.
Vi var på elgiganten och titta - efter FÖR DÅLIG service på MediaMarkt.
Blir inga fler gånger dit vill jag lova.
Så Elgiganten fick mamma sin nya mobil.
Själv var jag och tittade på systemkameror som jag alltid gör.
Hade sett reklam om Sony A230 - Nice price och jag var riktigt sugen.
Men som vanligt är jag segast och kommer aldrig till skott.
Så pappa erbjöd sig betala halva idag!!!

Lycklig jag är, så nu är den här - fulladdad och väntar på att användas.
Jag har testat lite men det blir nog en promenad imorgon för att få använda den på riktigt.
Äntligen - kommer bli perfekt för kommande resor och andra händelser!

-----

Övrigt. Sett Avatar med Lars.
Riktigt bra film. Facineras av deras värld. Det tog ett tag att ställa om sig till "det overkliga" men när man kommit in i det är man såld.

Slutscenera var häftigast.
Men början var vackrast.
Tänk när man kan se den i 3D.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.