2010-01-25 | 19:53:56

The day



























Sidsjön.
Idag har jag och bella varia i Sidsjön och fotat änder och svan. Jag köpte med mig en limpa bröd och fåglarna flockades runt våra ben. Himmlen var ljus men det började ändå skymma. Jag måste lära mig lite mer om ISO och olika färglägen på kameran för att få till de perfekta bilderna. Tycker de ser lite mörka ut, men ändå fint. Det tar sin tid, men det är roligt att pröva olika lägen.

Vi tog en varv runt innan vi begav oss tillbaka till stan.
Det blev en lättare middag och fika hemma hos mig som avslutning..
1 Kommentarer
Åsa:

Johan hälsar och tackar:)



Farligt god den där pajen såg ut att vara!!

2010-01-26 | 14:28:16
URL: http://virginias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.