2010-01-05 | 16:05:12

Tisdag.


Mina små juldekorationer.

Idag var det så tisdag. Pratade med Emil igår natt och allt hade gått bra. Nu är han på jobbet som vanligt.
Själv tog jag på mig tjockjackan imorse och gick runt havet. -17 grader men inget bet på mig denna dag. Friskt och härligt.

Annars har jag mest filurat och grejat. Sökt igenom gamla skolböcker, skrivit ordning en jobbansökan, tittat på resdatum till emil. Svårt svårt. Jag borde kanske åka i slutet på feb. Men det känns så långt borta. Vem vet vad en annan gör då...

I övrigt är jag ruggigt sugen på Sushi.
Tur för det är nyttigt.

Ikväll väntar bronsmatch för Småkronorna mot Schweiz. Heja Sverige!

Imorgon Måste jag ta mig upp tidigt. Blev halvtio imorse. Fuck.

Höres
2 Kommentarer
Lars P:

Hal tio hahaha :D Vart 12.00 för mig :D Kramis

2010-01-05 | 20:50:14
sanna:

okej, tack för tipset, ska kika lite närmare på den då! =)

2010-01-05 | 22:56:32
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.