2010-03-31 | 12:39:36

Onsdag 31 mars




Förmiddagen gick bra. Inte nervös eller så. Bäst att alltid vara sig själv. Dags att vänta. Igen.

Har varit på Birsta en sväng också. Hade siktet inställt på en jeansjacka. Hittade en perfa på HM. Härligt att den satt bra och inte kändes för trång, jag med mina biffarmar och breda rygg klarar inte sådana där tajta grejer hahha.
Men det gick bra.
10% dessutom. Hurra.

Tjejen i kassan var jättetrevlig, tyckte den var skitsnygg och den kommer bli perfekt nu. Värsta pratglad och trevlig. Det gör mig på gott humör.

Gick förbi Vero Moda. Brukar aldrig göra det. Plötsligt kommer den en tjej och frågar om jag behöver hjälp. Brukar ju aldrig hända.. Sedan säger hon.

- Åh jag vet en klänning som du kommer passa perfekt i! Vänta ska du få se!
Så tar hon fram en ja, rätt fin klänning, typ jeansaktig men ingen jag skulle använda.
Hon fortsatte och fråga om jag behövde en vårjacka..

Jösses, måste ha varit något speciellt idag. =) Roligt men lite mysko haha.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.